La gestió del Fons Documental relacionat amb els Materials que composen la Col·lecció Aeronàutica i el Patrimoni de la Fundació es un conjunt d'activitats que ofereien la oportunitat de realitzar períodes de Pràctiques d'Empresa sota la direcció i supervisió de Voluntaris Sènior en àmbits de competència i coneixement professional prou variats doncs el fons es composa de quatre àrees coherents i alhora complementàries de documentació:
- Àrea Legal: Escriptures de Propietat, Contractes de Cessió, Contractes d'Abanderament, Contractes de Compravenda, Contractes de Dipòsit, Anotacions Registrals, Certificats de Matrícula, etc.
- Àrea Tècnica: Manuals d'Operació, Manuals de Manteniment, Projectes de Restauració, Contractes i Programes de Manteniment, etc.
- Àrea Descriptiva i d'Inventari: Descripció, Localització, Composició i Valoració dels Materials de la Col·lecció en forma de Fitxers, Bases de Dades, Plànols, Llistes de Components, Catàlegs Comercials, Imatges, etc.
- Àrea Operativa: Descripcions i Documents sobre l'Origen i la Vida Operativa dels Materials de la Col·lecció en forma de Llibres, Publicacions, Memòries, Informes, Projectes, Texts, Imatges, Videos, etc.
La gestión del Fondo Documental relacionado con los Materiales que componen la Colección Aeronáutica y el Patrimonio de la Fundación es un conjunto de actividades que ofrece la oportunidad de realizar periodos de Prácticas de Empresa bajo la dirección y supervisión de Voluntarios Senior en ámbitos de competencia y conocimiento profesional bastante variados ya que el fondo se compone de cuatro áreas coherentes y a la vez complementarias de documentación:
- Área Legal: Escrituras de Propiedad, Contratos de Cesión, Contratos de Abanderamiento, Contratos de Compraventa, Contratos de Depósito, Anotaciones Registrales, Cerificados de Matrícula, etc.
- Área Técnica: Manuales de Operación, Manuales de Mantenimiento , Proyectos de Restauración , Contratos y Programas de Mantenimiento , etc.
- Área Descriptiva y de Inventario: Descripción, Localización, Composición y Valoración de los Materiales de la Colección en forma de Ficheros, Bases de Datos, Planos, Listas de Componentes, Catálogos Comerciales, Imágenes, etc.
- Área Operativa: Descripciones y Documentos sobre el Origen y la Vida Operativa de los Materiales de la Colección en forma de Libros, Publicaciones, Memorias, Informes, Proyectos, Textos, Imágenes, Videos, etc.
Si te ves colaborando como Voluntario Sénior, o Estudiante en Prácticas en alguna de las actividades relacionadas a continuación, escríbenos indicando tu interés y disponibilidad a: PACVOLUNTARI@GMAIL.COM
GESTIÓ
DOCUMENTAL
GESTIÓN DOCUMENTAL |
|
Activitats
relacionades amb la documentació històrica, tècnica, operativa
i patrimonial de la Col·lecció Aeronàutica de la FPAC. A
realitzar amb certa regularitat a la seu de la Fundació, a
l'Aeroport de Sabadell, en dies feiners dels indicats al Calendari
FPAC
Actividades
relacionadas con la documentación histórica, técnica, operativa
y patrimonial de la Colección Aeronáutica de la FPAC. A realizar
con cierta regularidad en la sede de la FPAC, en el Aeropuerto de
Sabadell, en días hábiles de los indicados en Calendario FPAC
|
|
ARXIU
LEGAL
PATRIMONIAL |
DOCUMENTALISTA
PATRIMONIAL
Coneixements de Dret i de Gestió Aeronàutica.
Tramesa,
Control i Arxiu de Documents Fundacionals i Patrimonials com
Escriptures d'Acreditació o Transferència de Propietat.
Contractes de Cessió, Dipòsit, Donació i Assegurança. Actes i
Acords del Patronat i Comitè Executiu. Suport administratiu a
l'Assessoria Legal de la Fundació.
DOCUMENTALISTA
PATRIMONIAL
Conocimientos de Derecho y de gestión Aeronáutica.
Tramitación,
Control y Archivo de Documentos Fundacionales y Patrimoniales como
Escrituras de Acreditación o Transferencia de Propiedad.
Contratos de Cesión, Depósito, Donación y Seguros. Actas y
Acuerdos del Patronato y Comité Ejecutivo.
Soporte administrativo a la Asesoría Legal de la Fundación. |
ARXIU
AERONÀUTIC
|
DOCUMENTALISTA AERONÀUTIC Afició per la Historia Aeronàutica amb Coneixements de Gestió d'Arxius.
Gestió
del fons documental aeronàutic de la FPAC. Localització i còpia
de documents per la elaboració de projectes formatius,
d'exposicions, restauració o rèplica.
DOCUMENTALISTA
AERONÁUTICO
Afición por la Historia Aeronáutica con Conocimientos de Gestión de Archivos.
Gestión
del fondo documental aeronáutico de la FPAC. Localización y
copia de documentos para la elaboración de proyectos formativos,
de exposiciones, restauración o réplica.
|
ARXIU
DE PROJECTES
AERONÀUTICS |
DOCUMENTALISTA DE PROJECTES
Coneixements
de Documentació de Projectes i Afició per la Historia
Aeronàutica
Gestió
documental tècnica i històrica per la elaboració de projectes
formatius, d'exposicions, de restauració o de rèplica
d'aeronaus. Crònica, documentació i arxiu descriptiu i gràfic
dels projectes, des de l'inici fins la execució
definitiva.
Activitats que també inclouen treballs fora de les instal·lacions de la Fundació i visites regulars al tallers, dependències i llocs on s'estigui desenvolupant el projecte.
DOCUMENTALISTA
DE PROYECTOS
Conocimientos
de Documentación de Proyectos y Afición por la Historia de la
aviación.
Gestión
documental técnica e histórica para la elaboración de proyectos
formativos, de exposiciones, de restauración o de réplica de
aeronaves. Crónica, documentación y archivo descriptivo y
gráfico de los proyectos, desde su inicio hasta la ejecución
definitiva.
Actividades que también incluyen trabajos fuera de las instalaciones de la Fundación con visitas regulares a los talleres, dependencias y lugares donde se desarrolle el proyecto. |
ARXIU
DE
MANTENIMENT AERONÀUTIC |
DOCUMENTALISTA DE MANTENIMENT I AERONAVEGABILITAT
Coneixements
de Gestió, Manteniment o Enginyeria Aeronàutica
Manteniment,
Control i Arxiu dels Documents de Vol, Manuals Operatius i Manuals
Tècnics d'Aeronaus i Equips. Suport administratiu-documental al
Taller-Escola.
DOCUMENTALISTA
DE MANTENIMIENTO Y AERONAVEGABILIDAD
Conocimientos
de Gestión, Mantenimiento o Ingeniería Aeronáutica
Mantenimiento,
Control y Archivo de los Documentos de Vuelo, Manuales Operativos
y Manuales Técnicos de Aeronaves y Equipos. Soporte
administrativo-documental al Taller-Escuela.
|
CONTROL
PATRIMONIAL
CONTROL PATRIMONIAL |
|
Activitats
relacionades amb l'inventari dels bens immobles i mobles de la
FPAC o custodiats per la FPAC. A realitzar amb certa regularitat a
les instal·lacions de la FPAC a l'Aeroport de Sabadell i a
d'altres llocs on es trobi dipositat el patrimoni de la Fundació.
Actividades
relacionadas con el inventario de los bienes inmuebles y muebles
de la FPAC o custodiados por la FPAC. A realizar con cierta
regularidad en las instalaciones de la FPAC y en otros lugares
donde se encuentre depositados el patrimonio de la Fundación.
|
|
CONTROL
PATRIMONIAL |
CONTROLADOR PATRIMONIAL
Persona
amb experiència en gestió. Documentació i Control de les
Donacions i dels Inventaris Patrimonials de la FPAC. Immobles,
Aeronaus, Motors, Equips, Parts i Recanvis, Vehicles, Maquinària,
Utillatge, Eines i Mobiliari.
CONTROLADOR
PATRIMONIAL
Persona
con experiencia en gestión. Documentación y Control de las
Donaciones y de los Inventarios Patrimoniales de la FPAC.
Inmuebles, Aeronaves, Motores, Equipos, Partes y Recambios,
Vehículos, Maquinaria, Útiles, Herramientas y Mobiliario
|
GESTOR DE CONTROL PATRIMONIAL
Persones
amb coneixements tècnics i experiència administrativa.
Realització, documentació, comunicació i arxiu d'inventaris
patrimonials. Comunicació amb
Tallers, Centres i Institucions entre els que hi hagi distribuït
el patrimoni de la Fundació.
GESTOR
DE CONTROL PATRIMONIAL
Personas
con conocimientos técnicos y experiencia administrativa.
Realización documental, comunicación y archivo de inventarios
patrimoniales. Comunicación con Talleres, Centros e Instituciones
entre los que se encuentre distribuido el patrimonio de la
Fundación.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada